ZA KOGA?

  • Profesionalne upravljalce dogodkov, organizatorje in producente v agencijah in podjetjih
  • Vse, ki bi radi delali boljše, bolj vključujoče in transformativne dogodke, doživetja in izobraževanja
  • Vse, ki iščete konkretne trike, ideje in partnerje za svoje dogodke

KAJ DOBIM?

  • Udeležbo na igrificiranem doživljajskem dogodku, ki je primer dobre prakse sam po sebi
  • Predstavitev metodologije za ustvarjanje doživetij (Live Experience Design – LXD)
  • Orodje (canvas) za upravljanje doživljajskih dogodkov po metodi LXD
  • Predstavitev osebne izkušnje s prestižnega dogodka College of Extraordinary Experiences, ki stane 4900€ na osebo

shutterstock_331670468

 

Kako dvigniti vpletenost vaših gostov na dogodkih in izobraževanjih?  To je eno ključnih vprašanj, ki jih bomo naslavljali na Akademiji izjemnih doživetij.

 

 

PROGRAM

9:00-9:30 – Sprejem in prigrizek

9:30-10:30 – Igrifikacija ‘resnih’ poslovnih dogodkov (študije primerov)

Blaž Branc, strokovni sodelavec skupine Orehov gaj

Po kratkem teoretičnem uvodu o tem, kaj so poslovne igre in kaj igrifikacija, sledi ekskluzivna predstavitev igrifikacije Googlove konference Think! Retail 2016 s podrobno analizo elementov igre in rezultatov.

branc

Blaž Branc je predavatelj, trener, avtor, sociolog, kreativec in marketaš. Kariero je začel leta 2001 na Domenci kot tržnik spletnih projektov, nadaljeval kot vodja oddelka spletnega razvoja in nazadnje kot vodja trženja. Leta 2008 je postal prvi vodja marketinga spletnega centa mimovrste=). Od leta 2009 se specializira za inoviranje v marketingu in prodajnem komuniciranju, moderira in-company procese produktnega (re)inženiringa. Mnenjski sodelavec časopisa Finance, rubrika Nove tehnologije. Predaval na GZS Ljubljana, ŠGZ Maribor, številnih regionalnih razvojnih agencijah, podjetniških in razvojnih centrih, start-up šolah,  podjetjih ter izobraževalnih dogodkih, doma in v tujini

10:30-11:30 – Kaj se lahko komunikatorji naučimo od Pokemonov?

Sandra Zidar, vodja prodaje skupine Orehov gaj

Sandra bo predstavila fenomen Pokemonov in kaj se lahko naučimo tržniki, prodajalci in drugi posredniki vsebin.

sandrasq500

Sandra Zidar je etnologinja in kulturna antropologinja z večletnimi izkušnjami v event menedžmentu in marketingu, v zadnjih letih tudi v prodaji. V Arboretumu Volčji Potok je več let skrbela za dogodkovno pester prireditveni koledar za vse okuse – od koncertov, zelo obiskanih razstav do koordinacije večjih dogodkov (npr. Čarobni dan). Sledilo je nekajletno vodenje prodaje v Frizerskem podjetju Lassana, kjer je skrbela za celoten spekter prodaje produktov, pospeševanja prodaje storitev, sodelovala pri izdelavi vizije podjetja in vodila marketing ter upravljanje odnosov z javnostmi. Je kreativna vsebinka, ki nenehno išče izvirne načine, inovativne prezentacije in piko na i. Pri njej tudi čisto navadna rojstnodnevna zabava ni čisto nič »navadna«. 

11:30-11:45  – Odmor za kavo

11:45-13:15 – Life Experience Design Canvas

Žiga Novak, direktor Skupine Orehov gaj

Žiga bo premierno predstavil Life Experience Design Canvas – orodje za načrtovanje izjemnih doživetij(dogodkov), ki ga je zasnoval na podlagi 10 letnega raziskovanja in ustvarjanja doživetij.

novak

Žiga Novak je podjetnik, predavatelj in inovator na področju doživljajskega inžiniringa, ki že 10 let raziskuje in udejanja povezavo med zgodbo in doživetji. Žiga ima bogate izkušnje s študijem in delom v tujini ter 10 let izkušenj z vodenjem lastnih podjetij za organizacijo dogodkov. V ZDA se je izobraževal v programu za bodoče voditelje centralne in vzhodne Evrope (Open Society Institute), kasneje pa je v Veliki Britaniji opravil še magisterij (MSc) iz svetovne politične ekonomije (London School of Economics, 2004). Od leta 2013 vodi skupino Orehov gaj, ki obsega izobraževalno in prireditveno središče Orehov gaj v Ljubljani (www.orehovgaj.si), izobraževalni laboratorij Team building lab (www.teambuildinglab.si), Zmajev tempelj – Escape room (www.dragontemple.si) in podjetje za svetovanje pri razvoju doživljajskega turizma (www.martinkrpan.org).

Žiga bo na dogodku predstavil tudi svojo izkušnjo s prestižnim izobraževalnim dogodkom College of Extraordinary Experiences (COEE), na katerem se bodo med 11 in 13. novembrom 2016 na Poljskem zbrale  največje »starešine« doživljajskega inženiringa iz celega sveta, vključno z:

Poglejte si vabilo na COEE iz ust avtorja  legendarne knjige The Experience Economy.

13:15-14:30  – Kosilo

Prijava na dogodek Akademija Izjemnih Doživetij, 15.11. 2016 v Orehovem gaju

Število mest je omejeno na 40 oseb.

Dogodek je v prvi vrsti namenjen našim obstoječim in bodočim partnerjem kot prispevek k profesionalizaciji ustvarjanja doživetij v Sloveniji.

Simbolična kotizacija znaša 60€ + ddv in vključuje kavo, čaj, vodo, sokove, prigrizke in kosilo.

Share on Facebook